blog online krijgen
-
Het klinkt mss raar maar ik slaag er niet in op mijn blog écht (google) online te krijgen. Wanneer ik iemand een link geef kunnen ze mijn blog altijd bezoeken, en is er geen probleem, maar wanneer ik mezelf “google” vind ik echt niets terug van mijn blog.
Bij privacy instellingen heb ik: ” I would like my blog to be visible to everyone, including search engines (like Google, Bing, Technorati) and archivers” aangevinkt.
Moet ik een of andere plug-in toevoegen, iets downloaden, wat dan ook?De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
hoelang heb je die al aangevinkt, kan me voorstellen dat het enige tijd kost om in de zoekers terecht te komen.
Verder als ik op je naam klik, kom ik uit op je facebook en niet op je blog
-
Op mijn fb.. Vreemd. Maar ik denk dat ik dat probleempje heb opgelost. Niet?
Ik denk dat ik het heb aangevinkt op 24 dec, niet zolang geleden dus:) -
-
heb overigens een vraag aan jou, hoe krijg je het voor elkaar dat je 2 tabbladen hebt?
voorpagina en over mij? -
Via google vind ik mezelf nog steeds niet:s vind dit wel wat vreemd mrja:)
Dat tabblad stond er al, maar er stond ” About ” ipv ” Over mij “. Je drukt op dat tabblad en je gaat er wat uitleg vinden, je drukt dan op ” Bewerk deze post ” en je kan beginnen typen. Je kan dus ook het tabblad van naam veranderen.
-
-
heb nu een andere layout gekozen.. waarbij dat mogelijk zou moeten zijn… heb iig nu een voorpagina….
maar krijg niet de optie about.. dus dit lijkt me een instel mogelijkheid. ben alleen erg slecht met engels… :-( -
Dat is een optie ofzo?! Heb eens gekeken maar heb niets gevonden… Maarja, zoveel verstand heb ik ook niet van WordPress en die dingen..
-
-
mocht je er nog intresse in hebben!! (en bij willen voegen)
als je in het menu dashbord zit zie je pagina’s als je dan Add new doet. kun je toevoegen :-) hoe simpel kan het zijn!
trouwens. ik vind dit forum maar magertjes! weinig support vind je ook niet!
-
@zusterin: Vakantietijd en kinderen… houden mij meestal wel even weg van dit forum :-)
-
maar toch, de support die je via dit forum krijgt is toch maar wat abominabel…
No offence tegen jou he zusterin ! :) -
@zusterin Zoals jij het beschrijft lijkt het alsof je de taal instelling niet aangepast het naar Nederlands. Nu kan ik wel wat beter uit de voeten met engels maar toch heb ik de taalinstelling omgezet naar Nederlands, zo kan ik het dashbord beter begrijpen.
Hoe doe je dat?
Ga in het Dashbord naar……. euhm ik weet niet hoe ze het genoemd hebben in dat engelse Dashbord daar die van mij in het Nederlands is :D
Er staat een pictogram voor dat er uit ziet als een mengpaneel, ‘Instellingen’ is het in Ned.
Daarin kies je de bovenste optie ‘Algemeen’.
Als deze pagina geopend wordt zie je dat je hier o.a. de titel van je blog kan invullen.
Bij Taal / Language kan je dan Nederlands kiezen.Succes!
-
@ schorpo
Ik heb het dashbord gewoon in het nederlands! maar bepaalde knoppen blijven in het engels vermeld. toch zal ik eens naar je advies kijken. misschien een x opnieuw instellen!
@ herbie
Het zij je vergeven, maar tijdens die periode zijn ook veel mensen die gaan stoeien met hun site omdat ze meer tijd hebben
@ florence
Dank je!
-
- Het onderwerp ‘blog online krijgen’ is gesloten voor nieuwe reacties.