Blog op een andere site zetten.
-
Hallo,
Ik heb een website, alleen hiervoor gebruikte ik cutenews om posts te plaatsen, ik weet niet of jullie dat kennen maar goed.
Toen hoorde ik van een vriendin dat je ook via wordpress een account aan kon maken die code’s op je site zetten etc, en dat lukte allemaal prima.
Ik begrijp alleen niet hoe je de posts van je blog (dus niet de layout etc) over kan plaatsen naar je eigen home page.
Weet iemand hoe dit moet?De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
@riverflowssophie: Wil je de berichten van je WordPress.com blog op je normale site laten zien? Dan zou je een RSS import moeten kunnen doen op je cutenews gebaseerde site. De importlink voor die feed moet dan zijn http://riverflowssophie.wordpress.com/feed/
Je zou bij je cutenews site moeten kijken naar “Options” en dan News and Integration wizards (News and RSS).
-
Dit wil ik ook.. Mijn WordPress blog op mijn website.. Graag informatie hoe dit moet. :)
-
@huibbp: Of je je WordPress Blog op je site kunt krijgen is afhankelijk van het systeem dat je voor je huidge site gebruikt.
Stuur me even een mail via mijn hoofd site met de gegevens en URL jouw site dan kan ik kijken of zoiets als bij sophie ook mogelijk is.
- Het onderwerp ‘Blog op een andere site zetten.’ is gesloten voor nieuwe reacties.