Blog op home en een pagina.

• Onbekend's avatar

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij daar bij kan helpen. Ik ben net begonnen met mijn eigen blog. idasfashionstory.net
    Nu wil ik graag dat als ik een bericht plaats deze ook op een andere pagina terecht komt. Mijn blog staat op de homepagina, elk bericht die ik plaats komt meteen daar terecht. Ik heb ook de pagina’s Beauty en Fashion. Ik wil nu dus dat een bericht op de hoofdpagina geplaatst wordt en tegelijkertijd ook op een andere pagina. Dus niet in het menu, dit lukt me wel maar wil ik niet. Het lukt me niet om er aan uit te komen…

Help??

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Dat kan, mits je categorieën of tags hebt gekoppeld aan je bericht. Je moet daarvoor een shortcode op de pagina zetten.

Als het een categorie is, gebruik je deze code (waarbij xxx staat voor de naam die je aan de categorie gegeven hebt, let op: hoofdlettergevoelig, dus wees nauwkeurig!):
    [display-posts category="xxx" posts_per_page="100"]
    Voor een tag is het:
    [display-posts tag="xxx" posts_per_page="100"]

Je kunt het aantal berichten dat je wilt laten zien aanpassen van 100 naar ieder gewenst aantal.

Het bovenstaande geeft een lijst van je blogs. Wil je de hele inhoud ook laten zien, dan wordt het:
    [display-posts include_content="true" category="xxx" posts_per_page="100"]

Hier kun je nog meer mogelijkheden vinden:

Display Posts Shortcode

• Het onderwerp ‘Blog op home en een pagina.’ is gesloten voor nieuwe reacties.