blog opzeggen en verwijderen
-
Hoe kan ik mijn blog opzeggen en verwijderen?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Wil je de blog + (.me) domein opzeggen? Wanneer je een domein verwijderd verlies je eigendom over het domein adres en kan het minimaal 35 dagen duren voordat je het domein ergens anders weer kan registeren. Reageer op dit bericht als je wilt dat ik je domein en blog verwijder.
Als je het domein wilt verhuizen naar een andere domein provider volg dan deze handleiding: http://en.support.wordpress.com/domain-mapping/domain-management/#transfer-to-another-registrar
-
Hallo kardotim,
Je mag mijn domein en blog verwijderen! En mijn abonnement/contract beëindigen. Daar wil ik graag een email bevestiging van.
Alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Rita Meinke -
Je WordPress.com blog en domein is verwijderd. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.
-
-
mijn blog mag verwijderd worden. Ik geraak er geen wijs uit. Alles mag stopgezet worden. Met dank
-
Het lukt mij ook niet, ik vind het erg onoverzichtelijk en snap niet hoe ik mijn eigen pagina kan maken. Nergens vindt ik manieren om toevoegingen te doen. Naam geven, blog schrijven, indeling pagina enz enz. Profiel aanmaken ging wel vlot.
- Het onderwerp ‘blog opzeggen en verwijderen’ is gesloten voor nieuwe reacties.