Blog plaatsen op Facebook
-
Het plaatsen van de blog op Facebook is een simpele zaak. Maar … als er foto’s in de blog aanwezig zijn, wil je graag kunnen beslissen WELKE foto op Facebook verschijnt. Soms heb je de keuze uit 2 mogelijkheden, maar meestal niet en wordt er “zomaar” een foto gekozen. Nou geloof ik niet dat het “zomaar” gebeurt, maar er is niemand die mij kan vertellen hoe dit gecontroleerd kan. Ik hoor graag. Met vriendelijke groet, Herman van den Dungen
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Je kan bij je blog berichten een ‘featured image’ instellen die Facebook kan gebruiken voor het publiceren van je berichten:
Echter past Facebook een streng criteria toe waar wij geen controle over hebben. Soms kan dit leiden tot een verkeerde foto of helemaal geen foto bij je post.
-
Dank. Ja, je zet er meteen het probleem bij. Ook al geef je de “featured image” aan er kan zomaar een ander plaatje gekozen worden en érgens, érgens moet er een reden te vinden zijn waarom FB voor een bepaald plaatje kiest. En niemand lijkt die reden te kennen, anders hadden we het antwoord op de vraag :-). Bij de condities voor formaat staat FB er weer niet bij in de lijst. Ik dacht eerste dat het te maken zou hebben met formaat, maar daar is ook niets van te bakken … ???
-
Helaas hebben meer mensen ditzelfde probleem. Onze ontwikkelaars zijn bezig om verbeteringen aan te brengen waardoor Facebook de afbeelding wel accepteert.
Hou deze pagina in de gaten voor updates hierover: http://en.forums.wordpress.com/topic/publicise-to-facebook-doesnt-show-featured-image?replies=34
-
OK, Merci. Blij dat er aan gewerkt wordt. Ik ga me abonneren op de link die je meegestuurd hebt. Nogmaals dank.
-
- Het onderwerp ‘Blog plaatsen op Facebook’ is gesloten voor nieuwe reacties.