Blokfouten en misvormde marges

• Onbekend's avatar

Ik ben al een tijdje bezig met het ontwikkelen van een site voor mijn bedrijf en dit verliep zonder problemen. Vandaag wilde ik echter weer door met editen toen ik zag dat er op de thuis pagina allemaal foutmeldingen zijn bij verschillende blokken. Dit vind ik raar, aangezien ik niks geks heb gedaan sinds te laatste keer dat ik mijn bewerkingen opgeslagen had.

Er wordt gesuggereerd om een blokherstel te doen, maar als ik dit doe verschijnt er een witte balk op tussen de blokken die ik niet meer weg krijg, en daarnaast veranderen de marges waardoor knoppen op het randje van een blok terechtkomen. Hoe kan ik dit oplossen? Ik kan mijn site nu niet meer bewerken omdat ik hem niet kan opslaan zonder die witte balken en misvormde marges ook op te slaan.

Op dit moment is mijn site nog goed, maar dit komt dus omdat het ik hem niet meer heb bewerkt.

Ik hoop dat u me kan helpen. Alvast bedankt!
    Sara

WP.com: Yes
    Jetpack: No
    Correct account: Yes

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor moderators en personeel).

• Het onderwerp ‘Blokfouten en misvormde marges’ is gesloten voor nieuwe reacties.