Breadcrumb single product pagina

• Onbekend's avatar

Ik heb een probleem met de breadcrumb op mijn single product pagina. Deze pagina heb ik aangemaakt via Elementor.

Al de andere pagina’s die ik heb aangemaakt via Elementor bevatten ook een breadcrumb en wanneer ik op een bepaald deel van deze breadcrumb klik wordt ik naar de correcte pagina genavigeerd. De pagina’s zijn perfect met elkaar gelinkt.
    Bijvoorbeeld: Home/Fruit/Appelen/Jonagold ==> klik ik op fruit dan ga ik naar mijn fruit pagina.

Wanneer ik echter op mijn single product pagina op een deel van de breadcrumb klik, word ik naar een naar mijn inziens Woocommerce pagina genavigeerd (lijkt op een zoekresultaten pagina) en niet naar de door mij aangemaakte pagina.
    De breadcrumb die wordt getoond is correct maar dit zal waarschijnlijk wel op de productcategorie zijn gebaseerd.

Ik heb totaal geen technische kennis en kan dus geen php of wat dan ook. Is er een manier om dit op te lossen?

Alvast bedankt voor de feedback!!

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Dit forum bied alleen ondersteuning voor WordPress.com sites. Ondersteuning voor plugins en thema’s vind je op de desbetreffende plugin en thema pagina’s. Is de breadcrumb navigatie onderdeel van het thema dat je gebruikt of heb je die m.b.v. een plugin aan je site toegevoegd?

• Onbekend's avatar

Hallo,

The single product page is gemaakt via elementor en de breadcrumb is deze van woocommerce.

• Onbekend's avatar
  • Het onderwerp ‘Breadcrumb single product pagina’ is gesloten voor nieuwe reacties.