Bug in Twenty Twelve mobile theme: Hoofd sidebar widgets verschijnen
-
Beste Support,
Er zit een bug in het mobile theme van het Twenty Twelve theme: De homepage toont op mijn iPhone ook de widgets van de Hoofd-sidebar, terwijl die niet zouden mogen verschijnen, want de homepage heeft het “Front page template” als instelling.Enig idee voor een oplossing?
Alvast bedankt.De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Zou je een screenshot hiervan kunnen maken en deze uploaden naar de Media library/bibliotheek van je blog?
Bedankt!
-
Beste Kardotim,
Ik heb 2 screenshots voor jou in mijn library geplaatst.
Alvast bedankt. -
Ik heb een aanpassing gedaan, zou je nu eens kunnen kijken of het werkt? excuses voor het ongemak.
-
Aha, ja, het werkt nu wel, maar ik zie dat je de echte mobiele versie (met onder andere mooi dropdownmenu) hebt uitgezet… Daardoor zijn nu op mijn iphone ook de letters kleiner geworden…en is best jammer.
Heb je misschien nog andere mogelijkheden?
-
Het mobiele theme is een compleet ander thema, alleen bedoeld voor de mobiel. Je kan het mobiele thema inschakelen en vervolgens de zijbalk niet zichtbaar maken doormiddel van CSS. Hiervoor heb je een Custom Desing upgrade nodig.
-
Aha, dus het mobiele thema weet niet dat de homepage met het Twenty Twelve thema zonder sidebar wordt getoond. Ik snap het. Het mobiele thema toont dus altijd de sidebar.
Dan laat ik het mobiele thema even uit staan.Bedankt voor je hulp!
-
Beste webbick (of iemand anders),
Hoe kan het mobiele thema bij Twenty Twelve dan uitgeschakeld worden?
Alvast bedankt!
-
- Het onderwerp ‘Bug in Twenty Twelve mobile theme: Hoofd sidebar widgets verschijnen’ is gesloten voor nieuwe reacties.