''Cannot modify header information''
-
When going to my website (jaapberg.com) or admin page (jaapberg.com/wp-admin) I get the error: ”Cannot modify header information headers already sent by (output started at /home4/jaapberg/public_html/wp-content/plugins/easy-facebook-likebox/includes/easy-custom-facebook-feed-widget.php:3) in /home4/jaapberg/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1210” . Can you help me fix this? Thanks in advance, Jaap
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hi Jaap,
Volgens mij is je site een zelfgehoste WordPress website. Daar zijn andere forums voor: https://wordpress.org/support/forums/
Het verschil tussen WordPress.com en WordPress. org is niet altijd even duidelijk. Hier kun je precies lezen wat het verschil is.Wat in zo’n situatie vaak helpt is alle plugins deactiveren, een standaard thema activeren (bijvoorbeeld twenty seventeen) en dan een voor een alles weer aanzetten. Waarschijnlijk kom je dan wel tegen wat de fout veroorzaakt.
Succes!
- Het onderwerp ‘''Cannot modify header information''’ is gesloten voor nieuwe reacties.