categorien
-
hallo,
ik wil een volledige site (geen blog) maken en deze gaat over honden. nu wil ik als hoofdcategorie hondenpups en als subcategorie herderpups, labradorpups …
maar hoe doe ik dit? in berichten kun je categorien maken alsook in koppelingen kun je categorien maken. wat is de beste manier?
alsook had ik een categorie aangemaakt via kopelingen en een url eraan gegeven mijndomein.com/hondenpups maar dan krijg ik een not found pagina, wat doe ik verkeerd? alvast bedankt als iemand me wil helpen
groeten, -
@donvitori: Maak eerst de hoofdcategorie aan “Hondenpups” daarna maak je de subcategorie aan “Herderpups” en selecteer daar als “Moedercategorie” (via de dropdown optie= pijltje naar beneden) je hoofdcategorie Hondenpups.
Het beste is natuurlijk om dat bij berichten te doen, koppelingen zijn er alleen voor links naar andere sites.
De link in je koppelingen zijn echt links en die moet je niet gebruiken voor je categorie indeling, maak een bericht aan en koppel die aan je categorie Hondenpups, je zult zien dat dan de URL automatisch gemaakt wordt voor die berichten.
- Het onderwerp ‘categorien’ is gesloten voor nieuwe reacties.