cloud
-
hoe kan ik mijn foto’s van de cloud afhalen zonder dat ze van mijn blogs verwijderen?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Wat bedoel je met foto’s van de cloud afhalen? Bedoel je dat dat je deze van je site wil downloaden? Stel dat je dit bedoelde, dan kun je je foto’s via https://wordpress.com/export/mirtepeifferinaustralie.wordpress.com exporteren.
-
Ik bedoel als ik een blog schrijf en dan foto’s toevoeg, staat er ‘98% in gebruik’ van de 3GB. Dat is een cloud toch?
Ik heb eens geprobeerd ze eruit te halen maar dan zou die de foto’s ook verwijderen op de oude blogs waar die foto’s staan -
Ik zie wat je bedoelt. Ja, als je de foto’s verwijderd zijn deze niet langer beschikbaar voor je site. Je zou of de foto’s kunnen optimmeren, zo dat ze kleiner zijn, of je zou je site kunnen upgraden, zo dat je meer ruimte hebt.
-
-
Hoe kan ik foto’s optimmeren?
Je kunt je fotos kleiner maken, voordat je ze upload. De fotos die je al upgeloaden hebt, kun je downloaden, kleiner maken en dan weer uploaden om de oude, grote fotos te vervangen.
Upgraden is betalen toch?
Ja, upgraden betekend een van het betaalde pakketten te gebruiken.
- Het onderwerp ‘cloud’ is gesloten voor nieuwe reacties.