Declaratie formulier met invultabel
-
Voor onze vereniging wil ik graag een declaratieformulier op de site zetten.
Nu heb ik al verschillende plug-ins geprobeerd die het mogelijk maken om een formulier pagina te maken.
Het is niet zo moeilijk om een pagina te maken met een paar label – invulveld combinaties.
Wat me tot nu toe niet gelukt is, is om een tabel te maken waar de gebruiker dus een aantal regels tegelijk kan declareren.
Suggesties zijn welkom.De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
@wmomiddendelfland: Daarvoor zou je op een eigen gehoste website een plugin kunnen installeren, op de gratis dienst wordpress.com zal dat niet lukken.
-
@herbie59
Dank voor je tip. Heb je ook een suggestie voor de plugin die dit kan?
Ik heb al een aantal plugins gevonden, maar die kunnen alleen simpele formulieren aan.
Alvast bedankt. -
@wmomiddendelfland: Met Contact Form 7 kun je heel veel ook al lijkt het op het eerste gezicht een plugin met beperkte mogelijkheid.
Duik wat dieper in de documentatie en je zult zien dat je eigen velden kunt invoegen, selectie velden kunt gebruiken en ook radio buttons en nog veel meer!Anders moet je overschakelen naar een premium plugin zoals GravityForms
- Het onderwerp ‘Declaratie formulier met invultabel’ is gesloten voor nieuwe reacties.