Disk Space snel vol . Foto's uit bibliotheek verwijderen?

• Onbekend's avatar

Ik zag dat mijn Diskspace bij antagonist bijna vol is. Dit is natuurlijk niet best. Ik ben er achter gekomen dat ik gewoon heel dom ben geweest door de foto’s gewoon vanaf mijn camera te uploaden in de wordpress mediabibliotheek. Dit moet ik niet meer doen.
    Nu wil ik foto’s verwijderen maar ik wil dat ze nog wel in mijn blogpost blijven staan. Hoe moet ik dit aanpakken?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Je blog aangeroepen via joyspiration.nl blijkt niet te worden gehost op WordPress.com

Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.

Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.

Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.

Dit is een geautomatiseerd bericht.

• Het onderwerp ‘Disk Space snel vol . Foto's uit bibliotheek verwijderen?’ is gesloten voor nieuwe reacties.