Domein koppelen aan wordpress site
-
Het koppelen van mijn domein aan mijn wordpress site lukt me van geen kanten. De upgrade die ik heb gedaan bleef voor een foutmelding zorgen. Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn domein aan mijn wordpress-site gekoppeld krijg?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
-
-
Nope, helaas heeft niemand gereageerd. Ik heb het dus ook nog niet kunnen oplossen…..
-
-
-
De NS servers als volgt laten inregelen door de partij die je URL beheert:
NS1.wordpress.com
NS2.wordpress.com
NS.wordpresss.com -
-
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt. Maar ik ga dit even doorgeven aan mijn buurman die er iets meer kaas van heeft gegeten.
is dus niet iets wat je zelf kan aanpassen in de achterkant van de CMS website?
De partij die de URL beheert reageert namelijk niet op emails die ik eerder heb gestuurd. Dus vrij lastig om te doen…. Ik meld zsm de stand van zaken…
-
Je kunt het zelf aanpassen als je kunt inloggen bij de partij die je URL beheert. Anders even met ze bellen als ze niet op je mail reageren. De klant die wij hebben geholpen was snel in de lucht :)
Good luck! Anders kun je mij ook gewoon bellen. -
Hi Andre,
Ik heb geen gegevens voor de Direct Admin van de provider Ziggo. Dit is wat nodig is om zelf de aanpassingen door te voeren toch? Er wordt ook niet gereageerd op emails naar (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel) en naar (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel).
Ik zit vast. Help!
-
-
-
-
mail maar even, dat is handiger :) (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel) en doe ook even je url erbij
-
- Het onderwerp ‘Domein koppelen aan wordpress site’ is gesloten voor nieuwe reacties.