domeinnaam
-
Kan ik mijn oude domeinnaam naderhand nog toevoegen of koppelen als ik een premium pakket bij jullie heb afgenomen met een nieuwe domeinnaam, Ik wil mij oude site nog even behouden en eerst de nieuwe opzetten. maar naderhand wil ik ook de nl. extensie gebruiken kan dit. ik heb nu zangeresjoann.nl maar als ik die van jullie koop dan heb ik zangeresjoann.com Dus kan ik dat koppelen?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Je kunt altijd een extra domeinnaam aan je site toevoegen. Echter, kan elke site alleen een zogenoemde primaire domeinnaam hebben. Mocht je twee verschillende sites met twee verschillende domeinnamen hebben, heb je twee verschillende WordPress.com pakketten nodig.
-
Goedendag ik wil mijn site niet activeren, en ik wil ook de aankoop ongedaan maken
ik vindt het te moeilijk om een website aan te maken.
Hierbij annuleer ik mijn website en domeinnaam zangeresjoann.com en ontvang graag het bedrag van mijn aankoop terug op mijn creditkaart rekeningGraag ontvang ik van per ommegaande een antwoord
Met vriendelijke groet Jo Ann Edelenbos
0235624609
- Het onderwerp ‘domeinnaam’ is gesloten voor nieuwe reacties.