Domeinnaam instellingen beheren en aanpassen
-
Beste,
Ik heb een domeinnaam aangekocht via WordPress.com. Deze zou geregistreerd zijn bij wilwestdomains.com, maar ik heb geen inloggegevens gekregen om daar de instellingen te beheren. De domeinnaam is gelinkt aan een hostingpakket via Combell maar de website ligt ondertussen plat omdat de IP-adressen verschillend zijn. Kan iemand me dringend helpen?De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Is er een mogelijkheid om de betaalde domeinnaam (varendries.com) te verhuizen naar een andere hostingprovider? Of kan deze domeinnaam terug vrijgegeven worden zodat die opnieuw aangekocht kan worden? Het kan zijn dat deze inactief staat omdat de betaling nog niet binnen is. Maar dan weet ik graag wanneer de domeinnaam terug losgekoppeld wordt?
Ik heb ondertussen al contact opgenomen met Wild West Domains en WordPress customer service, maar de eerste kan ik niet bereiken en de tweede heeft nog steeds niet gereageerd.
Graag zo snel mogelijk een seintje via (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)!
- Het onderwerp ‘Domeinnaam instellingen beheren en aanpassen’ is gesloten voor nieuwe reacties.