Domeinnaam koppelen aan wordpress ( TransIP)

• Onbekend's avatar

Goedmorgen,

Ik heb mijn domeinnaam geregisteerd bij TransIP. Nu probeer ik dit te koppelen aan wordpress, maar helaas zonder succes. Het is al langer dan 24 uur geleden, maar er word aangegeven dat “de domeinnaam geregistreerd is”. De instructies die mij gegeven zijn heb ik gevolgd. Ik moest in wordpress een pakket kopen om de link door te sturen, dit heb ik gedaan. Ik moest de namensserves wijzigen, ook dit heb ik gedaan. Volgens de helpdesk van TransIP, ligt het “probleem” nu niet meer bij hun, maar is er handeling die ik waarschijnlijk niet of verkeerd gedaan heb bij wordpress. Iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Het is bijna goed, echter heb je de verkeerde upgrade gekocht. Ik heb deze upgrade geannuleerd en het geld op je WordPress.com account gezet. Bezoek deze pagina en vul je domein in het veld en klik op de ‘Add domain to blog’ knop. Volg vervolgens de verdere stappen op het scherm.

• Onbekend's avatar

Hartelijk bedankt voor de snelel reactie.
    Het is gelukt!

• Het onderwerp ‘Domeinnaam koppelen aan wordpress ( TransIP)’ is gesloten voor nieuwe reacties.