Domeinnaam over een jaar verhuizen

• Onbekend's avatar

Hi,

ik heb 2 weken geleden een domeinnaam gekocht via wordpress.com. Nu wil ik bij Antagonist alleen webhosting kopen zodat ik mijn wordpress.com kan overzetten naar wordpress.org. (zij helpen hier ook bij geloof ik ) Hierbij dan de volgende vragen:

1) Moet domeinnaam worden verhuisd naar Antagonist of kan deze blijven bij wordpress.com – vind dit namelijk zonde van het geld, aangezien ik het pas heb aangeschaft voor een jaar.

2) Indien het bij wordpress.com kan blijven, is het wel mogelijk om over een jaar de domeinnaam níet bij wordpress.com te verlengen maar het dan wel te verhuizen naar Antagonist – kan ik dan nog de verhuiscode krijgen ?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Hi,

Je moet 2 dingen onderscheiden.
    1. Waar je DNS staat
    2. Waar je feitelijke website staat

Als je eigenaar bent van een domeinnaam bepaal je zelf beide.
    Je kunt 1&2 combineren bij dezelfde partij maar dit hoeft zeker niet.
    Persoonlijk host ik al mijn domeinnamen “DNS” bij transip je kunt daar je DNS naar toe verhuizen en dan vanuit het beheerpaneel aangeven waar je website staat.
    Ik heb zelf:
    Mijn domein bij transip
    Mijn website in e-sigaretten</h1> bij biedmeer
    Mijn blog over e-sigaretten komt weer op wordpress zodat ik vanuit mijn Webshop weer doorlink

Voor mij is dit de ideale combinatie.

• Het onderwerp ‘Domeinnaam over een jaar verhuizen’ is gesloten voor nieuwe reacties.