domeinnaam registreren: Wat verandert er dan?
-
Ik wil voor 18 dollar mijn domeinnaam laten registreren zodat het woord ‘wordpress’ er af gaat. Maar verandert er daarna nog iets? Of kan ik gewoon doorgaan zoals ik nu doe?
Ik zie nl op mijn dashboard ook staan ‘Upgrade to pro’ en dat kost 99 dollar. Ik heb geen idee wat dat dan is.
Kan iemand mij dat uitleggen?
Alvast hartelijk dank!
NandaDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Als je een domein aanschaft zal alleen de naam veranderen. Op deze pagina kan je vinden welke upgrade de $99 bundle bevat, hier zit tevens ook een domein registratie bij in.
-
@Kadotim: dank voor je reactie. Die bundel had ik ook gezien maar daar ben ik niet in geinteresseerd. Ik wil alleen maar de domeinnaam registreren.
Begrijp ik het goed dat ik, na registratie, gewoon verder kan zoals nu? Dus wil ik bv van thema veranderen, dan kan dat?
Het betreft niet mijn hoofdblog maar mijnschrijfclub.wordpress.com
Het lijkt mij een professionelere uitstraling hebben wanneer wordpress er af is, maar ik wil daarna niet voor onverwachte (hoge) kosten komen te staan. -
Met een aanschaf van een domein ($18) kan je gewoon verder zoals het nu is. Er veranderd niets, behalve dat je geen .wordpress meer als adres hebt.
Via deze pagina kan je een domein invullen en aanschaffen. mijnschrijfclub.com is nog vrij :-)
-
Ik heb een andere vraag, kan ik van studio562614 ook maken STUDIO 56 zonder dat daar problemen van komen? Agnès
-
-
Op deze pagina kan je lezen hoe je je blog adres kan veranderen.
Als je de gebruikersnaam wilt veranderen dan kan je hier terecht.
- Het onderwerp ‘domeinnaam registreren: Wat verandert er dan?’ is gesloten voor nieuwe reacties.