Domeinnaam verwijderd

• Onbekend's avatar

Hi, ik heb mijn domein verwijderd omdat ik deze niet kon verhuizen naar SiteGround. Ik ben een beginner en ik wist niet wat ik moest doen. Kan ik dit nog terugdraaien? De domeinnaam opnieuw kopen lukt namelijk niet.

WP.com: Yes
    Correct account: Yes

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Hoi,

Als een domein opgezegd is gaat die in “redemption” dat is een periode waarin de domein naam wordt vastgehouden en niet ergens anders geclaimd kan worden. Het is mogelijk de domein naam uit redemption te halen. Daar zijn we extra kosten aan gebonden. De kosten voor het terug halen van de domein naam is $80,- en daarbij komen dan nog de standaard domein registratie kosten van € 18,-

Ik stuur je ook even een mail met dezelfde informatie want ook redemption is niet oneindig dus mocht je je domein naam terug willen halen dan is het verstandig om dit zo snel mogelijk te doen en mail heeft een snellere reactie tijd dan forum berichten.

Een andere optie is natuurlijk om de een andere extensie te kiezen zoals bijvoorbeeld .nl. die is gewoon nog beschikbaar.

• Het onderwerp ‘Domeinnaam verwijderd’ is gesloten voor nieuwe reacties.