Domeinnaam via WordPress gekocht, geen hosting. Wat nu?
-
Hoi allemaal,
Ik zit met een probleem. Ik heb een domeinnaam via WordPress.com gekocht want ik ging er vanuit dat er een hosting onder zat. Waar ik mijn themes op zou kunnen customizen en waar ik dingen op zou kunnen gooien.
Is het bijvoorbeeld mogelijk om bij MijnDomein een hosting te kopen en dan vervolgens mijn bij WordPress gekochte domein (www.lovepaperscissors.com) er naar door te laten verwijzen?
Hopelijk krijg ik snel antwoord.
Ik ben bang om mijn wordpress te cancelen (hoe dat dan ook moet?) en dat de domeinnaam vervolgens niet meer te koop is.Groeten Willemijn Loman
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Beste Willemijn,
Uiteraard is het mogelijk om aan je domeinnaam ook hosting te koppelen!
Wij leveren zelf wordpress hosting. Als u bij ons hosting afneemt, dan kan dat door het ipadres van de domeinnaam te wijzigen naar 87.236.98.13Onze hosting pakketten staan op http://www.xtra-hosting.nl
Tevens zetten wij een wordpress op de hosting, zodat u direct kunt starten met de website. U ontvangt z.s.m de inloggegevens.
Met vriendelijke groet,
Danny Timmer
- Het onderwerp ‘Domeinnaam via WordPress gekocht, geen hosting. Wat nu?’ is gesloten voor nieuwe reacties.