Dommeinnaam
-
Hallo. Ik ben een nieuwe werknemer in een bedrijf en zou graag de website willen updaten en hosten via wordpress. Ze hebben dus een bestaand domeinnaam maar heb geen idee wie, wat en waar. De enigste mogelijheid om de website nu aan te passen is om in te loggen via een /admin op de bestaande site, end aar wat tekst te verwerken/aanpassen. hetgeen wat mij zorgen maakt is als ik mijn website laat hosten op wordpress, blijft de site nog steeds beschikbaar in wat die is vandaag? Kan ik dan in d eachtergrond aanpassingen maken en die dan live zetten als ze klaar zijn? alvast bedankt
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
De huidige website is deconinck.com en als ik deze wil aanpassen doe ik dit via deconinck.com/admin.
ik ben van plan een business subscription aan te schaffen bij wordpress, en dan daar de website te hosten en aan te passen.
Hetgeen wat me nu zorgen baart is: wat doe ik best? Laat ik het domein op de huidige registrar staan, en host ik deze enkel op WordPress. Of laat ik het volledig overnemen door wordpress. Maar wat en hoe volgt er dan, of hoe doe ik dit.
Mijn zorg is ook: blijft de huidige site beschikbaar, en kan ik ondertussen al nieuwe paginas maken via WordPress, maar achter de schermen. En kan ik die nieuwe onzichtbare paginas dan linken aan de huidige links van de bestaande site
-
Je kunt b.v. met een gratis site beginnen en een kopietje van je site op WordPress.com maken. Zodra je met het kopietje klaar bent, kun je het domeinnaan http://deconinck.com/ of naar WordPress.com verhuizen of naar het WordPress.com site linken.
De inhoud van de site kun je uiteraard m.b.v. WordPress aanpassen, dus je kunt inloggen en makkelijk de inhoud beheren.
-
Dag Niels,
Bedankt voor het antwoord.
Wordt dan de huidige admin pagina van mijn bestaande site afgesloten van zodra ik deze met wordpress link?
Waarschijnlijk ga ik mijn huidige site linken met de nieuw gemaakte site, maar alles qua hosting ga ik bij de huidige registrar behouden.
Alvast bedankt,
Ik ga hier snel werk van maken.Thibault
- Het onderwerp ‘Dommeinnaam’ is gesloten voor nieuwe reacties.