DSN bewerken

• Onbekend's avatar

Oke, er zullen vast al heel veel vragen hierover gesteld zijn maar ik kom er nog steeds niet uit. Ik wil mijn .wordpress blog omzetten naar een .com. Nu heb ik een domeinnaam geregistreerd via yourhosting.nl. Ik heb al een Domain mapping aangeschaft maar nu wordt er nog gezegd dat ik mijn DNS moet veranderen. Ik heb gevonden waar ik dit kan doen. Maar nu begrijp ik niet wat ik hier moet doen. Er staan al verschillende bestanden. (A, NS, CNAME en meerder MX) Moet ik hier iets aan veranderen? Of moet ik nieuwe aanmaken? en wat ik moet daar dan invullen? Of staat alles nu zo al goed en moet ik gewoon even wat geduld hebben? Ik hoor het graag

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Jolyn, ben jij al uit dit probleem gekomen? Ik zit met hetzelfde…

–Annemarie

• Onbekend's avatar

Hoi Annemarie,

Ja het is opgelost bij mij. Het blijk dat ik de naamseries bij mijn domeinnaam aanbieder moest invullen. Ik denk dus dat je het best met hen contact op kan nemen als het je niet lukt. Succes er mee ;)

Jolyn

• Onbekend's avatar

Hee Jolyn,

bedankt voor je reactie. Ik heb m’n host een mail gestuurd met het verzoek om de naamservers te veranderen want dat kan ik niet zelf doen. Hopelijk lukt het nu bij mij ook :)

–Annemarie

• Het onderwerp ‘DSN bewerken’ is gesloten voor nieuwe reacties.