E-mailadres wijzigen

• Onbekend's avatar

Ik heb mijn e-mail van mijn account gewijzigd, maar was vergeten deze te bevestigen. Nu probeerde ik in te loggen via dat e-mailadres (zonder het bevestigd te hebben) en heeft wordpress via google een nieuw account voor dat e-mailadres aangemaakt. Ik heb dat account weer verwijderd, maar nu kan ik dat e-mailadres niet opnieuw gebruiken voor mijn goede account. Hoe stel ik nu dat ‘verwijderde’ e-mailadres in voor mijn goede account? Want wordpress zegt dat dit niet kan.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Als je een account verwijderd, wordt deze niet meteen verwijderd, maar paas naar 30 dagen. Binnen deze tijd kun je je account op elk gegeven moment weer herstellen. Dit is de redenen waarom je je email adres van het verwijderde account niet meteen voor het openen van een ander account kunt gebruiken. Ik raad aan dat je je verwijderd account weer heropend en alleen maar het gebruikersnaam wijzigt, zoals op https://en.support.wordpress.com/change-your-username/ uitgelegd.

• Onbekend's avatar

Hi. Ik heb een gratis blogsite overdrevenmoeders.wordpress.com. Ik wil deze nieuw leven inblazen. Ik ben alleen mijn wachtwoord vergeten. Resetten lukt helaas niet, omdat het mailadres wat eraan gekoppeld is (van mijn bedrijfje dat ik heb opgeheven) niet meer bestaat. De resetlink komt dus niet aan. Welke opties heb ik nu nog? Ik hoop dat er nog mogelijkheden zijn, hoor het graag! Dank en groet, Maroesja

• Onbekend's avatar
  • Het onderwerp ‘E-mailadres wijzigen’ is gesloten voor nieuwe reacties.