Een domeinnaam (.nl) koppelen aan een nieuwe wordpress account
-
Beste WordPress,
Omdat ik werk aan een nieuwe premium account voor een uitgever van boeken heb ik drie vragen:
Wij zijn een uitgeverij met een domeinnaam http://www.tobivroegh.nl. Wij staan op het punt (morgen) om een premium wordpress account te gaan kopen omdat wordpress echt supergoed blijkt te werken. Ik ben zelf verantwoordelijk voor die taak en ben persoonlijk zeer tevreden met jullie systeem en heb hun aangeraden dit ook te gebruiken. Nou vroeg ik mij af: Kunnen wij later na het installeren van de wordpress account nog veranderen van naam? Kan ‘tobivroeghtest.wordpress.com’ straks dus ‘tobivroegh.nl’ worden?Vraag 2: Wij willen die .nl naam overhevelen naar wordpress maar vroegen ons af: Draait die domein naam die wij nu hebben niet op onze server of een of andere manier?
Vraag 3:
Ik heb al een wordpress App, een wordpress website backend, en wordpress Dashboard op mijn ipad (voor mijn eigen website) Daar zou ik graag in mijn Site-list (helemaal linksboven) makkelijk naar tobivroegh.nl switchen om vanuit een systeem te kunnen werken aan beide websites.Hartelijk dank hopelijk kunt u me hierover meer vertellen.
Fijne avond,
Andreas van den Akker
Uitgeverij Tobi VroeghDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Een domeinnaam (.nl) koppelen aan een nieuwe wordpress account’ is gesloten voor nieuwe reacties.