Elementor wegwijs

• Onbekend's avatar

Er zijn prachtige handleidingen over Elementor, allemaal er van uitgaand, dat het soepel verloopt. Alle foutmeldingen of niet werkende onderdelen staan niet vermeld of wordt je niet voor gewaarschuwd en kan je vervolgens apart opzoeken op Google.
    Zoals afbeeldingen, die niet opgeslagen kunnen worden, sections/columns/text, die je een dag eerder hebt aangemaakt en opgeslagen, die nu niet verschijnen (rara??), een melding bij ‘aan de slag gaan’ met ‘Elementor #…’, waarvan niet uitgelegd wordt, waartoe het dient, in geen handleiding heb ik gelezen, dat je begint bij ‘aan de slag gaan’ (als dat al de juiste weg is), et cetera.
    Het ziet er fantastisch uit, Elementor en het zal ongetwijfeld heerlijk werken, als je eerst maar weet hoe je er mee kan starten en verder kan met al die weetjes, wetenswaardigheden, toelichtingen, tips en trucs. Is er een plek, handleiding, toelichting, zijn er tutorials, die je echt met iedere stap en omissie (steeds) verder helpt. Zodat ik soepel aan de slag kan, zonder iedere keer Google te moeten raadplegen of een forum als deze.

Ik zie graag reacties tegemoet.
    Bij voorbaat veel dank!!

• Onbekend's avatar

Dit forum bied alleen ondersteuning voor WordPress.com sites. Ondersteuning voor Elementor vind je op https://wordpress.org/support/plugin/elementor/.

• Het onderwerp ‘Elementor wegwijs’ is gesloten voor nieuwe reacties.