Emailadres van contactformulier veranderen
-
Graag hulp bij het volgende. Ik heb via Google apps voor mijn djaiko.com een bijpassend emailadres gemaakt ((e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)). Alleen op de website pakt het contactformulier automatisch mijn privé-emailadres ((e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)), maar ik wil juist dat de gegevens naar (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel) gaan.
Hoe kan ik dit oplossen? Mijn dank is groot!
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ps: ik weet dat ik mijn prive-emailadres kan veranderen bij de instellingen in (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel), maar dat wil ik niet. Ik wil nog steeds mijn prive-email als ‘Hoofd’-emailadres. Wil slechts het het emailadres van het contactformulier veranderen. Heb namelijk meerdere websites op WP, en dus steeds andere emailadressen voor het contactformulier.
-
Je kan dit aanpassen in de ‘Notification preferences’. Op deze pagina kan je precies lezen hoe dit moet.
- Het onderwerp ‘Emailadres van contactformulier veranderen’ is gesloten voor nieuwe reacties.