Er in mijn account maar meer dan 180.berichten die zijn geen beantwoorden ?

• Onbekend's avatar

Ik had 26. artikelen geschtreven voor forum natuurn kunde en nog meer reactie op andere berichten .Die zijn verdswenen en ik probeer mijne theorien naar andere website presenteren of naar organisatie die hebben interesse i9n nieuwe ideeen over kanker en andere ziekten bestrijding ,defensie van milieu of nieuwe koude energie .Er ontsto0nd blokkade voor mijne brieven die worden verstuurd maar zonder antwoord van juiste mensen .Alleen als bewijs nog altijd in mijn accu staan meer dan 180 .on beantwoorden brieven ook meldingen aan politie .Meestal ging over dat mijne E-mail adres word zo maar verklaar on geldig net als wachtwoorden en mijne post code en woon adres.Alsw probeer nieuweb adres of wachtwoord op gesteld die zeiden dat die bestaan al en krijg nooit niuwe accu of site of toegaqng tot andere mensen discussie groepen of forums .

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Wanneer je ongevraagd mensen en masse overspoelt met ongewenste e-mails of je websites spamt met ongewenste commentaren, dan is het logisch dat je e-mailadres en/of account gemarkeerd worden als spammer. Er is niets mis mee dat forums en discussiegroepen jou blokkeren.

• Het onderwerp ‘Er in mijn account maar meer dan 180.berichten die zijn geen beantwoorden ?’ is gesloten voor nieuwe reacties.