Er Zijn Geen Verzendmethoden Beschikbaar

• Onbekend's avatar

Begin 2019 heb ik een webshop gebouwd die door bijna heel europa levert. Vorige week hebben we van een klant in Italië vernomen dat bij het afrekenen er geen verzendmethoden beschikbaar zijn. Ik constateerde inderdaad hetzelfde als ik Italië selecteerde, maar vreemd genoeg ook bij een aantal andere landen, terwijl dit hiervoor nooit een probleem is geweest en ik sinds de livegang van de site in maart 2019 geen aanpassingen heb gedaan aan de Woocommerce instellingen. Ik ga ervan uit dat het te maken heeft met een update van WordPress of WooCommerce. Wat me opvalt is dat de landen waar problemen mee zijn in de verzendmethoden niet enkel als land selecteerbaar zijn, maar ook per regio/provincie. Met de overige landen zijn geen problemen. De probleemlanden zijn: Bulgarije, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Roemenië, Spanje en Zwitserland. Klanten in deze landen kunnen nu niet bij ons bestellen, wat gederfde omzet betekent. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• Onbekend's avatar

Wat is het URL van je site?

• Het onderwerp ‘Er Zijn Geen Verzendmethoden Beschikbaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.