exporteren en weer importeren in ander wp account, lijkt leeg bestand
-
Hallo,
Ik probeer via wp admin een reeds door mij gebouwede website te exporteren en te importeren naar een nieuw account die mij door MijnDomien is gegeven anders krijg ik het niet online. Echter lijkt het bestand leeg alsik het wil importeren. Ik krijg steeds volgende foumelding:
Warning: mkdir(): No such file or directory in /public/sites/www.vanlierdeverzuim.nl/wp-content/plugins/wp-csv/wp-csv.php on line 323. Kunnen jullie uitleggen wat er hier misgaat? Bedankt alvast! GrtNatasja
http://www.vanlierdeverzuim.nl
: Trying to get property of non-object in /public/sites/www.vanlierdeverzuim.nl/wp-content/plugins/wp-csv/CPK_WPCSV_Log_Model.php on line 17Fatal error: Call to a member function get_results() on null in /public/sites/www.vanlierdeverzuim.nl/wp-content/plugins/wp-csv/CPK_WPCSV_Log_Model.php on line…
vanlierdeverzuim.nlDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘exporteren en weer importeren in ander wp account, lijkt leeg bestand’ is gesloten voor nieuwe reacties.