Exporteren naar strato domein

• Onbekend's avatar

Ik wil de inhoud van mijn blog naar een ander domein exporteren. Heb via Exporteren nu twee xml-bestanden gedownload. Echter, als ik die wil importeren in mijn nieuwe site krijg ik een foutmelding. Online las ik dat dit kan komen door de omvang van de bestanden; die zouden kleiner moeten zijn dan 2mb. Via wxrsplitter heb ik ze opgeknipt. Het probleem blijft echter bestaan. Is er nog een andere manier om de bestanden te exporteren en weer importeren en/of kleiner te maken?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Welke foutmelding krijg je op dit moment? Ik heb in het verleden exporten van boven de 25 MB succesvol geïmporteerd. Echter, hangt het ook van Strato af welke maximale bestandsgrootte hun toestaan. Mocht het splitten van het exportbestand problemen opleveren, zou je je bestanden ook als meerdere bestanden kunnen downloaden, zoals op https://nl.support.wordpress.com/exporteren/#je-content-naar-een-andere-blog-of-een-ander-platform-exporteren uitgelegd.

• Onbekend's avatar

Hi, de mededeling die ik krijg is dit:

503 Service Unavailable – The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Al een week of twee, ik probeer regelmatig opnieuw en heb ook allerlei tips geprobeerd die ik op internet las (plugins verwijderen, terug naar default wp thema, etc).

Exporteren van meerdere bestanden heb ik vanmiddag ook geprobeerd, geeft dezelfde foutmelding. Dus de winnende oplossing heb ik nog niet ontdekt helaas …

• Onbekend's avatar

PS Wat me opvalt is: als ik een andere browser gebruik kan ik weer 1 deelbestand importeren. Na 1 import verschijnt de foutmelding weer. Zo heb ik met chrome, mozilla en explorer 3 delen kunnen importeren, nu lukt het niet meer. Heb de browsers opgeschoond (browsegeschiedenis, cache ed) maar dat helpt niet.

• Onbekend's avatar

Exporteren van meerdere bestanden heb ik vanmiddag ook geprobeerd, geeft dezelfde foutmelding. Dus de winnende oplossing heb ik nog niet ontdekt helaas …

PS Wat me opvalt is: als ik een andere browser gebruik kan ik weer 1 deelbestand importeren. Na 1 import verschijnt de foutmelding weer.

Heb je nou problemen met het exporteren of het importeren van je bestanden?

• Het onderwerp ‘Exporteren naar strato domein’ is gesloten voor nieuwe reacties.