extra pagina
-
Weet iemand of het mogelijk is een extra pagina toe te voegen en daar meerdere berichten op te posten zonder dat die op de homepagina verschijnen.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hi Givaro,
Ga op pagina staan en klik op extra pagina, klik dan op help en je ziet de aanwijzing:
Pagina’s zijn vergelijkbaar met berichten. Ze hebben een titel, bodytekst, en de bijbehorende metadata, het verschil zit erin dat zij geen deel uitmaken van de chronologische blog stroom, net zoiets als permanente berichten. Pagina’s worden niet gecategoriseerd of getagd, maar kunnen een hiërarchie hebben. Je kunt pagina’s onder andere pagina’s onderbrengen (nesten) door een pagina “moeder” te maken van een andere pagina, en zo pagina’s te groeperen.
Het blokje daarvoor zit aan de rechterkant
Klik op help kopje pagina attributen en je krijgt nog meer info
Moeder – Je kan je pagina’s in hiërarchieën onderbrengen (nesten). Je kan bijvoorbeeld een “Over mij” pagina hebben met daaronder de pagina’s “Levensverhaal” en “Mijn hond”. Er zijn geen limieten op het aantal niveau’s waarin pagina’s kunnen genest zijn.
Sjabloon – Sommige thema’s hebben aangepaste sjablonen die je kan gebruiken voor bepaalde pagina’s met extra functies of aangepaste lay-outs. Als dit het geval is, vind je deze in dit uitklapmenu.
Volgorde – Pagina’s zijn meestal op alfabetische volgorde gesorteerd, maar je kunt hier je eigen volgorde kiezen door een nummer in te voeren (1 voor de eerste enz.).
Ik moet het bij mijn blog ook nog in orde maken en daarom was ik even op onderzoek gegaan. Ik hoop dat je verder kunt. Laat even weten of het bij jou lukt, dan kan ik daar ook weer wat van leren
groetjes,
Dorothé
htttp://djaktief.wordpress.com
- Het onderwerp ‘extra pagina’ is gesloten voor nieuwe reacties.