Fee na annulering domain mapping in Paypal

• Onbekend's avatar

Help! Ik heb geloof ik iets heel doms gedaan. Ik had via wordpress domain mapping aangeschaft voor mijn website maar de service was niet wat ik ervan verwachtte. Daarom besloot ik, om in contact te komen met wordpress, een geschil te openen in Paypal (om eventueel mijn geld terug te krijgen). Voorheen heb ik weleens een template bij een buitenlandse website gekocht en toen ik die niet geleverd kreeg had ik hetzelfde gedaan, waarop ik een vriendelijk mailtje terugkreeg van de verkoper dat er waarschijnlijk iets mis was gegaan. Dat hebben we toen samen opgelost en einde verhaal. Echter kreeg ik 1 seconde na het openen van het geschil een email van wordpress dat ik fraude had gepleegd en dat ik een boete van 20 dollar moet betalen. Dit is nooit mijn intentie geweest en daarom wil ik in contact komen met WordPress. Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan oplossen. Het geschil heb ik natuurlijk direct gesloten in Paypal.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘Fee na annulering domain mapping in Paypal’ is gesloten voor nieuwe reacties.