Fotoblogs

• Onbekend's avatar

Wie zijn er nog meer een beetje actief met hun fotoblog? Nog leuke tips?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

@lutgendorffarjen: Om andere fotobloggers te vinden kun je deze link gebruiken: http://nl.search.wordpress.com/?q=fotoblog

Je zou eens kunnen proberen om een kleine foto te plaatsen en dan te linken naar een groot exemplaar. WordPress maakt van je upload automatisch ook een kleinere afbeelding die je in je blog post kunt plaatsen.

Om eerlijk te zijn maak ik fotoblogs liever op een eigen geinstalleerde wordpress blog /website omdat je daar veel meer plugins en opties hebt om je foto’s mooi te presenteren zoals met de nextgen gallery plugin en speciale foto blog themes.

Mooie fotos overigens, sterk gebruik van kleur en contrast met z/w.
    I ’m a model, I’m so happy… LOL good shot!

• Onbekend's avatar

Hey Herbert,

Thx voor de tips. Ik denk dat ik het niet kan, een eigen geinstalleerde wordpress site. Zijn hier ook geen kosten aan verbonden? En kost het geen ruimte om foto’s in WordPress te uploaden? Ik heb een gratis account, dus ja.

Nogmaals bedankt en tot blogs!
    Arjen

• Onbekend's avatar

Hey Arjan, WordPress zelf installeren is niet zo moeilijk hoor, en het is nog veeeel leuker dan hier op WordPress.com. Op mijn site kun je meer lezen en dat wordt nog uitgebreid.

Aan WordPress zelf zijn geen kosten verbonden. Aan een eigen domein en hosting wel. Maar een starters account met zo’n 1 GB aan ruimte heb je al vanaf 1 Euro per maand, domain naam ongeveer 10 Euro per jaar.
    Totale jaarlijkse kosten ongeveer 60 Euro.

• Onbekend's avatar

Ook actief hier sinds kort : Waan van de dag = elke dag een beeld.
    Ga je volgen!

• Onbekend's avatar

Beste Arjen,

Ook ik ben net een photoblog begonnen. Het is altijd handig om rond te kijken naar andere blogs om ideeën op te doen. Als het je lukt WordPress te installeren (kan alleen maar meevallen) kun je je blog aanvullen met plugins. Ik heb zelf gebruik gemaakt voor een bestaande theme en heb deze aangevuld met wat ik erbij wilde.

Je foto’s vind ik erg mooi!

Bob

• Het onderwerp ‘Fotoblogs’ is gesloten voor nieuwe reacties.