fotogrootte op smartphone
-
Al de foto’s van november 2021 en daarvoor gebruiken op mijn website (bijna) de volledige breedte van het smartphone scherm. Vanaf december 2021 tot op heden is dat niet meer zo en zijn de foto’s kleiner. Nochtans gebruik ik daar dezelfde instellingen. Wt zou de oorzaak kunnen zijn? Op de laptop is er geen verschil te zien.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Dank op voorhand.WP.com: Yes
Correct account: YesDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ondertussen heb ik wat geëxperimenteerd en heb ik het bericht van november 21 ge-editeerd en wat blijkt. De foto’s in dit bericht zijn nu ook allemaal smaller geworden op de smartphone net zoals die van december 21 en later. De foto’s zelf zijn niet gewijzigd en op de laptop ziet alles er nog hetzelfde uit als ervoor.
Ik gebruik het Hemingway Rewritten thema. -
Hoi,
Ik ben hier even voor je in gedoken en het klopt wat je ziet en helaas is het niet te veranderen.
Met de komst van de block editor is de manier waarop een gallerij wordt samengesteld ook veranderd. In november 2021 is er een update geweest waardoor de gallery een extra laagje heeft gekregen. (simpel gezegd). Dit heeft verschillende voordelen waarvan de belangrijkste is dat afbeeldingen binnen de gallerij naar verschillende links te linken zijn. Het extra laagje is wat de witruimte toevoegt aan de gallerij. Helaas is dit niet weg te halen zonder dat er code aan te pas komt en om dat aan je site toe te kunnen voegen is een betaald abonnement nodig.Ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid geeft.
- Het onderwerp ‘fotogrootte op smartphone’ is gesloten voor nieuwe reacties.