Fout op blog?

• Onbekend's avatar

Beste mensen..

Een aantal maanden geleden ook al een topic geopend dat er reacties verdwijnen achter reageerders, terwijl het aantal reacties in de statistieken wel juist zijn.

Tweede probleem, wanneer er 1 nieuwe volger erbij komt, geeft de statistieken 2 nieuwe volgers aan, zo ook wanneer een volger zich afmeldt, verdwijnen er 2.

Gisteren heeft iemand gereageerd op een artikel, zelf daar ook een reactie opgegeven. Ze zijn niet zichtbaar op mijn blog.

Volgens mij zit er ergens een fout in, hetzij in WordPress of in mijn layout, maar leuk is het niet. Weet iemand een antwoord hierop?

Vriendelijke groet,
    Marianne

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Is er echt niemand die mij kan helpen??? er verschijnen nu meerdere reacties niet op mijn blog.

Groetjes,
    Marianne

• Onbekend's avatar

@marreiki: Controleer bij Instellingen -> reacties of daar een optie aanstaat waardoor die reacties niet verschijnen. Bijvoorbeeld geen reacties mogelijk op oudere berichten o.i.d.

• Onbekend's avatar

Dank je wel Herbie voor je hulp en reactie.
    Het enigste wat veranderd kan worden bij instellingen -> is dit.

De reactiemogelijkheid automatisch uitschakelen bij berichten ouder dan dag(en)

Deze stond niet aangevinkt, maar wel op 14 dagen, nu op 365 dagen ingeschakeld om te testen of de reacties dan wel blijven staan achter reageerders.

Hoewel ik zelf zeker minima 2 reacties per dag schrijf, blijven mijn reacties op hetzelfde staan of er gaan 1 á 2 eraf.

Mag ik je hartelijk bedanken voor je tip en hulp
    Vriendelijke groet, Marianne

• Onbekend's avatar

Helaas….de reacties achter reageerders blijven verdwijnen.

• Het onderwerp ‘Fout op blog?’ is gesloten voor nieuwe reacties.