Frontpagina toont ALTIJD tevéél aan teksten
-
Hey
1) Ik probeer op de frontpagina van m’n filmsite ENKEL de 4 meest recente films – en filmrecensies – te tonen … maar zoals je zal zien “blijft” die vervelende X-men recensie op de frontpagina plakken … grrr, ik word er zot van! :(
Kan er mij iemand alsjeblief zeggen wat ik moet aanpassen zodat ik énkel en alleen maar de 4 meest recente recensies krijg? :)
–> ik weet dat ik onder “eigenschappen-Lezen” de volgende dingen kan aanpassen:
–>—> Sitepagina’s tonen maximaal (1 berichten)–>—> RSS-feeds tonen de meest recente (2 onderwerpen)
Maar zelfs als ik dit laatste verander naar 1 of 3 onderwerpen BLIJVEN er 5 recensies plakken op m’n frontpagina – HELP MIJ!!! – hoe komt dit toch???? :(
2) Ik heb ook voornamelijk problemen met het alfabetisch organiseren van al m’n geschreven recensies … NU pas ik dit aan a.h.v. de datum maar …
…
… hoe pas je je geschreven teksten aan zodat ze alfabetisch komen te staan, aub?MEGATHANKS! :)
Bye for now
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Frontpagina toont ALTIJD tevéél aan teksten’ is gesloten voor nieuwe reacties.