Galerij losse foto in één bericht

• Onbekend's avatar

Als ik een galerij in een bericht wil plaatsen werkt dit prima. Als ik een losse afbeelding in een bericht wil plaatsen ook.
    Maar als ik beide (dus bijvoorbeeld 1 losse afbeelding bovenin het bericht en een galerij met foto’s onderaan) wil toevoegen, wordt de losse foto steeds ook in de galerij gezet. Dit wil ik dus niet.
    Maar elke keer als ik opnieuw in het bericht ga staan en op ‘media toevoegen’ klik zie ik bovenin het schermpje steeds weer de som van het aantal afbeeldingen voor de galerij en de losse afbeelding staan achter ‘galerij.
    Kan ik dit op de een of andere manier voorkomen?
    Ik heb al van alles geprobeerd. Eerst de losse afbeelding, eerst de galerij… Alles verwijderd en helemaal opnieuw begonnen.
    Het helpt allemaal niet!’
    Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is… en dat iemand een antwoord heeft…
    Misschien kan het helemaal niet anders, maar dan zou ik dat ook graag willen weten. Kan er echt nergens iets over vinden.
    Bedankt en groetjes,
    Trees

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Je kan in de Gallery Shortcode bepaalde foto’s filteren zodat ze niet in de gallerij worden geplaats. Lees zorgvuldig de uitleg op deze pagina.

• Het onderwerp ‘Galerij losse foto in één bericht’ is gesloten voor nieuwe reacties.