gallerij en showcase sidebar in Twenty Eleven – wordpress.com

• Onbekend's avatar

Hallo,

ik ben voor een stichting een gratis blog aan het opzetten op wordpress.com: http://ponyboerderij.wordpress.com/
    Nou ben ik mijn eigen thema’s, css enzovoorts gewend, dus dit is compleet nieuw voor me.

Wat ik wil: onder het kopje ‘Onze pony’s’ (hoofdnavigatie) heb ik een page aangemaakt. In die page wil ik thumbnails van de pony’s met korte omschrijving (read more’s) plaatsen.
    Als je op deze page ‘Onze pony’s’ klikt, wil ik tevens rechts in de sidebar (showcase sidebar??) de links hebben naar de aparte posts. Deze posts hebben de titel van de betreffende pony’s.

Ik ben nu verschrikkelijk aan het stoeien met de [gallery] shortcode in posts, de showcase sidebar en de pagina ‘Onze pony’s’. Die showcase side bar krijg ik maar niet. Maar ‘Onze pony’s’ heeft nu wel de gallerie bovenin staan, zover ben ik al.
    Daaronder staan nu de posts die ik hebben wil:
    Bij ‘Grace’ is het goed gegaan (staat nu wel als ‘uitgelicht bericht’ wat ik niet snap??) en die heeft nu wel de ‘read more’ , maar ‘Nora’ gaat weer goed fout.
    Ergens doe ik iets fout, maar ik weet niet wat.

Als iemand even mee kan kijken en mij op weg kan helpen, ben ik zeer dankbaar :)

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Ik zie nu ook wat ‘uitgelicht bericht’ betekent’ net een nieuw bericht aangemaakt over Ramona. Deze heb ik net als Grace ‘sticky’ meegegeven.
    Dit is dus hoe ik het hebben wil!

Maar…dan zie ik maar 1 post, in dit geval die van Ramona. Grace en Nora vallen nu weer weg…
    Zoals Ramona hier nu staat wil ik de andere pony’s ook weergegeven hebben onder ‘Onze pony’s’
    Maar hoe?
    Alvast mijn dank!

• Onbekend's avatar

Zou je een andere widget in je Showcase Sidebar kunnen zetten? dan zal de sidebar zichtbaar moeten worden.

Momenteel kan ik de 3 sticky berichten zien op je “Onze pony’s” pagina.

Om meer te leren en voorbeelden te zien van een showcase, ga naar: http://twentyelevendemo.wordpress.com/showcase/

• Onbekend's avatar

De sticky’s en sidebar zijn gelukt; hartelijk dank!
    Showcase SIDEBAR heeft me op het verkeerde been gezet; de template staat onder de pagina ipv ernaast.

Voor wat betreft een ‘inhoudsopgave’ is het ook gelukt; in de showcase side bar heb ik een aangepast menu geplaatst met de linkjes naar de betreffende posts (namen van de pony’s). Maar dat is wel omslachtig, elke nieuwe post moet je handmatig toevoegen aan het aangepast menu. Kan dat ook anders?
    Bovenin heb je alleen maar de foto’s van de pony’s, daaronder de sticky’s, ik wil nog een inhoudsopgave van alle pony’s. Liefst automatisch…

• Onbekend's avatar

De uitgelichte berichten en de ‘Onze pony’s’ pagina zijn twee verschillende dingen. Helaas kan je dit niet automatisch doen zoals je beschijft.

Ik heb een widget in je showcase sidebar gezet. Deze laat alle recente posts zien, wat in jou geval een lijst van alle pony’s zijn. Is dit wat je wilt?

• Het onderwerp ‘gallerij en showcase sidebar in Twenty Eleven – wordpress.com’ is gesloten voor nieuwe reacties.