Gat in volgorde van berichten – hele week ontbreekt
-
Hallo allemaal, wie kan mij helpen? Als ik op mijn blog uitpaulineskeuken.nl op ouder klik, verschijnt er een gat van een week in de berichten. De berichten van 25 – 30 maart ontbreken dan ineens.
Ook heb ik de berichten ingesteld op 6 weergegeven posts per pagina, als ik op ouder klik, geeft hij ineens 12 berichten weer. Ik heb de plugin al in en uitgeschakeld maar hier ligt het niet aan. iemand een idee?
-
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.
Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.
Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.
Dit is een geautomatiseerd bericht.
-
-
Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.
Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.
WordPress.org ondersteuning kan je vinden op deze sites:
- Het onderwerp ‘Gat in volgorde van berichten – hele week ontbreekt’ is gesloten voor nieuwe reacties.