Geen gebruikersnaam meer en geen wachtwoord, zie tekst.
-
Bericht aan WordPress: https://wordpress.com/help/contact
Ik refereer aan mijn bericht van 04.11.2021, dat ik hieronder nogmaals weergeef
===================================================
Bericht aan WordPress: https://wordpress.com/wp-login.php?action=recoveryBeuningen, 04-11-21
Naam: E.H.R. van Swelm
E-mail: (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)
Telefoon: 0653-264695
Website: https://tkoor.wordpress.com/
Vraag/Probleem: Geen toegang meer tot de websiteBetr.: Website ’t Koor Beuningen
Geachte Heer, Mevrouw,
Betr. website ’t Koor in Beuningen.
’t Koor in Beuningen heeft een website bij jullie. (https://tkoor.wordpress.com/)
Destijds is de site aangemaakt door de toenmalige dirigent.
De dirigent, Dhr. E. Fortier, werkt sinds een jaar of 2 al niet meer voor “’t Koor”
Hij is de gebruikersnaam en het wachtwoord vergeten.
Wij van ’t Koor kunnen nu de site niet meer benaderen.
Inmiddels is de site geheel verouderd en het bestuur wil toch graag e.e.a. aanpassen.
Ik heb het volgende emailadres geprobeerd, ((e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)),
om een nieuw wachtwoord aan te vragen, maar deze gebruikersnaam is bij jullie niet bekend.
Dus het lukt me niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen en dus voor mij loopt het spoor hier dood……
Er móet echter toch een mogelijkheid zijn voor ons om toegang tot de website te verkrijgen.
We (= ’t Koor) willen de website ook wel laten vervallen en dan een nieuwe website aanmaken.
’t koor is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nr. 60598662 sinds 02.05.2014.
Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld de voorzitter én de secretaris én de penningmeester samen een verzoek aan jullie te laten doen om de website op te heffen?
Zo ja, waar zou ik dat verzoek dan moeten indienen?
Een kopie van de inschrijving in het handelsregister kan ik U doen toekomen als ik een emailadres van U krijg.
Ik hoop dat dit een mogelijkheid is om uit deze impasse te komen.
Vr.gr.
E.H.R. van Swelm,
Haagstraat 62,
6641 AK Beuningen.
0653-264695
(I.o.v. het bestuur van ’t Koor, Beuningen).
========================================================
Ik heb nog steeds geen reactie gehad op bovenstaand bericht. Ik heb er begrip voor, dat het erg druk kan zijn, maar dan verwacht ik op zijn minst een beetje fatsoen om een berichtje terug te sturen, dat ik bijvoorbeeld binnen 10 dagen antwoord krijg. Wat zijn jullie voor bedrijf.??. Het probleem is toch niet zo ingewikkeld?
Ik verwacht nu binnen 3 dagen een fatsoenlijk antwoord van jullie.!!
E.H.R. van Swelm (i.o.v. ’t Koor Beuningen)
(e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)WP.com: Yes
Correct account: Unknown -
ZIE MIJN EERDERE VERZOEKEN OP 04.11 EN 15.11!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HEB NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!!!!21.11.21. HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN NU RUIM EEN MAAND AAN HET PROBEREN OM IEMAND VAN JULLIE TE BEREIKEN.
HEBBEN JULLIE NIET HET FATSOEN OM EVEN TE REAGEREN?? WAT ZIJN JULLIE VOOR EEN FLUTBEDRIJF?
IS MIJN VRAAG MISSCHIEN TE INGEWIKKELD VOOR JULLIE?
HET PROBLEEM MET TOCH TAMELIJKI EENVOUDIG OP TE LOSSEN ZIJN !!!!!!!!!!!!!!LAATSTE POGING !!!!!!!!!!!!
E.H.R. van Swelm,
Haagstraat 62,
6641 AK Beuningen.
0653-264695 -
ZIE MIJN EERDERE VERZOEKEN OP 04.11 EN 15.11!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HEB NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!!!!21.11.21. HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEBBEN JULLIE NIET HET FATSOEN OM EVEN TE REAGEREN?? WAT ZIJN JULLIE VOOR EEN FLUTBEDRIJF?
HET PROBLEEM MET TOCH TAMELIJKI EENVOUDIG OP TE LOSSEN ZIJN !!!!!!!!!!!!!!LAATSTE POGING !!!!!!!!!!!!
E.H.R. van Swelm,
Haagstraat 62,
6641 AK Beuningen.
0653-264695 -
ZIE MIJN EERDERE VERZOEKEN OP 04.11.21 EN 15.11.21 !!!!!!!!!!!!!!!!
E.H.R. van Swelm,
Haagstraat 62,
6641 AK Beuningen.
0653-264695 -
ZIE MIJN EERDERE VERZOEKEN OP 04.11.21 EN 15.11.21 !!!!!!!!!!!!!!!!
E.H.R. van Swelm,
Haagstraat 62,
6641 AK Beuningen.
0653-264695
- Het onderwerp ‘Geen gebruikersnaam meer en geen wachtwoord, zie tekst.’ is gesloten voor nieuwe reacties.