geen reacties op blog door fout
-
Hoi, ik heb het volgende probleem, sinds een paar weken kunnen een aantal mensen niet meer reageren op mijn blogs. Het probleem doet zich niet altijd voor, maar als het gebeurt krijgen mensen de volgende melding: Wil je de huidige wp-comment-post.php in je directory download vervangen?
met de mogelijkheid een bestand te downloaden en dan bestand vervangen of nieuw bestand maken.
Iemand anders kreeg de volgende melding: Itappears that tou are offline or another error eccured contacting the API url or missed the www off the api url?? check the technical settings and add or remove www from the api url. En dan: Renderen is mislukt. Sorry, het bestand kan niet worden weergegeven.
Ik maak gebruik van commentluv en heb de beveiliging al uitgeschakeld zoals askimet en wordfence, maar dat lijkt niet uit te maken. Ik maak gebruik van het solopine theme.
Heeft er iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik weet het echt niet meer :-(
Het gaat om http://www.juliaflynn.nl -
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.
Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.
Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.
Dit is een geautomatiseerd bericht.
- Het onderwerp ‘geen reacties op blog door fout’ is gesloten voor nieuwe reacties.