Google PR en sitemap

• Onbekend's avatar

Hi,

Ik ben heel hard bezig aan mijn blog en zou zo graag een Google PR krijgen. Wat ik tot nu toe heb gedaan heft niet geholpen:
    Ik schrijf 3 tot 4 keer per week
    Ben aangemeld bij alle mogelijke zoekmachines
    Werk met tags
    Ik heb unieke inhoud
    Ik plaats links.

Heeft iemand de gouden tip?

Btw, kan iemand me vertellen hoe ik een sitemap kan toevoegen. Ihet lukt me maar nit.

Hartelijk dank!

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

@blondedollie1: Waarom wil je zo graag een Google PR? Inmiddels heeft Google al laten weten dat PR rankings niet meer relevant zijn en dat je beter voor goede content kunt gaan.

Overigens is mijn oudste wordpress.com site nu pas op een PR2 (Gestart November 2006)

Wat voor soort sitemap bedoel je? een sitemap.xml bestand heb je al, dat doet WordPress voor je http://blondedollie1.wordpress.com/sitemap.xml
    Aanmelden bij Google webmaster moet je zelf doen, en voor de verificatie ga je in je dashboard naar het Menu “Extra” en kies dan voor “Extra” helemaal onderin het scherm zie je dan waar je de Meta Content Validation Key kunt invullen. (Die key krijg je van Google)

Een gewone HTML Sitemap is niet mogelijk bij WordPress.com je kunt het wel simuleren tot op zekere hoogte: http://en.support.wordpress.com/sitemaps/

Of je gebruikt een online html sitemap generator en kopiert en plakt de html daarvan in je pagina. Dat moet je dan wel iedere keer doen als je een nieuw bericht plaatst, dus of dat zo handig is?

Mijn suggestie is om een Widget met de categorie lijst op te nemen ipv je archief.
    Nu zie ik op je site dat je wel tags gebruikt, maar geen categorie indeling, Een categorie indeling kan zeker beter werken, ook voor Google.

Mocht je daarover nog vragen hebben, stuur me gerust een email.

• Onbekend's avatar

Dankjewel voor de uitgebreide uitleg herbie59!
    Ik was er niet van op de hoogte dat PR niet meer meetelt voor Google.

Ik ben al bij google aangemeld. Ik ga gelijk de categorien widget plaatsen.

Groetjes,

Bridget

• Het onderwerp ‘Google PR en sitemap’ is gesloten voor nieuwe reacties.