hackers?

• Onbekend's avatar

krijg sinds twee dagen heel veel views van besucherwerben.de hebben anderen dat ook? gaat het om hackers o.i.d.?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

@vrijstaatvanhetwoord: Het is een site waar je geld kunt verbeieneb door andere mensen door te sturen… spammers dus :-) Zal binnenkort wel weer afnemen, had je je ergens voor aangemeld om meer bezoekers te krijgen?

Dit soort bezoekers heb je voor je site echt niet nodig.

• Onbekend's avatar

herbie59: nee, nergens voor aangemeld. vreemd is dat de views binnenkomen op een foto die ik 14 dagen geleden had geplaatst en nav die views gisteren heb verwijderd. maar bij Topberichten & Pagina’s staat ‘ie nog steeds, vandaag zelfs met de datum van vandaag! en als ik op bewerken klik, kom er bericht dat de pic (die dus helemaal niet meer in mijn bibliotheek zit) die kan worden bewerkt, omdat ‘ie in de prullenbak zit…

• Onbekend's avatar

@vrijstaatvanhetwoord: Is het een bericht dat je verwijderd had, dan kun je kiezen om de prullebak leeg te gooien (trash).
    Anders kun je nog even kijken bij media of hij nog in je Bibliotheek zit en hem daar verwijderen.

• Onbekend's avatar

dank, maar nee. prullenbak geleegd, bibliotheek geleegd, zelf google gevraagd om pagina uit cache-geheugen te verwijderen, maar niets helpt. alleen al vandaag ruim 3000 views, steeds van dezelfde verwijzers (3 autosurf-sites in duitsland en oostenrijk) en steeds op http://oogopblaricum.wordpress.com/2010/04/08/voor-de-nieuwe-geld-mees/. probeer maar in je url-balk, er komt een foutmelding, maar ook de naam van mijn site. dus ergens ‘leeft’ deze url nog. en het absurde is dat viewers dus niets meer te zien krijgen dan een foutmelding. het moet toch mogelijk zijn om een url definitief te verwijderen??? (op google even kijken bij autosurf, maakt veel duidelijk – er wordt daarmee grof geld verdiend.)

• Het onderwerp ‘hackers?’ is gesloten voor nieuwe reacties.