Halve foto's op facebookpagina die ik beheer
-
Als ik een foto van mijn wordpress pagina deel op een pagina die ik beheer, verschijnt slechts de helft van de foto, terwijl hij wel helemaal verschijnt als ik hem op mijn eigen tijdlijn plaats.Kan iemand mij helpen?
Bij voorbaat zeer veel dank!
Mirjam
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ik neem bij deze aan dat het je laatste post was van de kater op het wipstoeltje.
Facebook in deze gebruikt wat er voor hande is. Sinds je de laatste post gemaakt hebt met een foto header. Word die gebruikt. Ook op je WordPress word deze foto maar een gedeelte getoond.Als je de blog aanpast staat in het menu links een foto. misschien dat je daar een vakje hebt om te verschuiven of anders de foto te verwijderen waardoor hopelijk de geplaatste foto in het artikel gekozen wordt.
Dit is dus aan facebook sinds zij een vrije keus hebbenw at ze toenen als je iets deelt.
-
-
Ik heb het nog even bekeken. Ze noemen het een “uitgelichte foto” bij het maken van een artikel staat het links in het menu.
Hoop zo dat het word opgelost.
- Het onderwerp ‘Halve foto's op facebookpagina die ik beheer’ is gesloten voor nieuwe reacties.