header aanpassen

• Onbekend's avatar

Ik gebruik Twenty Ten als basis: dan moet je verschillende headers kunnen aanpassen. Maar hoe ik ook zoek ik kom er niet achter hoe dat te doen.
    1) moet ik eerste wordpress downloaden om dan de verschillende pagina’s aan te kunnen passen?
    2) ik kan niet vinden hoe ik verschillende berichten op de daarvoor bestemde pagina kan plaatsen: dus gebruik ik categorien in mijn menu-balk. hoe krijg ik een featured image als header te zien?
    3) en moet ik die afbeelding dan in ieder berichtje uit desbetreffende categorie opnemen?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Kijk, ik heb precies dezelfde vraag. Ook ik weet niet hoe ik mijn header moet aanpassen met het custom css…
    Iemand?

• Onbekend's avatar

@schappenbaan: Op wordpress.com kun je maar een header laten zien, dus geen rotatie. Dashboard -> Weergave -> Header.

Berichten kun je niet aan een pagina toekennen, alleen aan categorieen, dus dat doe je al goed.

Als je een eigen gehoste wordpress website zou hebben, dan vallen er een aantal beperking weg die je nu wel hebt op wordpress.com.

• Het onderwerp ‘header aanpassen’ is gesloten voor nieuwe reacties.