Header help
-
Hooi!!
Ik heb een vraagje, want ik wil mijn header veranderen alleen moet hij 770×140 zijn, dat heb ik allemaal precies en dan zegt ie dat hij nog steeds niet goed is! kan iemand helpen hoe ik dit kan oplossen, het is wel een paint bestand.. misschien ligt het daaraan?
Please help!Alvast bedankt!
Groetjes!De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
@summerllovee: Paint heeft waarschijnnlijk een bmp indeling en die is niet het goed formaat, je kunt dit met het gratis programma van http://www.irfanview.com heel makkelijk omzetten naar een jpg bestand.
afbeeldingen openen met Irfanview en dan opslaan als gebruiken, .jpg als bestandsexentesie nemen en opnieuw proberen te uploaden.
-
Maar, dat moet je downloaden? Dat heb ik eigenlijk liever niet. Kan ik het niet gewoon via documenten omzetten?
Weet iemand dat?@Herbie59 toch bedankt!
-
O, ik heb het bestandstype veranderd via paint! heb nu dus wel JPG.
Alleen als je een header hebt gedaan die je niet zo leuk vind, kun je die dan weer verwijderen zodat je die standaard weer krijgt? ja toch? -
Oke, het is allemaal gelukt enz.!
Dit topic kan verwijderd/gesloten worden denk ik! (of doen jullie daar niet aan? xD)
- Het onderwerp ‘Header help’ is gesloten voor nieuwe reacties.