Header/kopfoto
-
Weet iemand of het mogelijk is om een bestand te maken waardoor je meerdere foto’s kunt laten ‘doordraaien’ als ‘custom header/kopfoto’? Er staat me iets van bij dat zoiets met een tif-bestand kan….(?) Als iemand iets weet dan lees ik het graag. Bij voorbaat dank!
ArjenDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
@lutgendorffarjen: Je bedoelt waarschijnlijk een animated gif bestand.
Of je die bij WordPress.com ook kunt gebruiken durf ik niet zeker te zeggen. Meld je even of het gelukt is?
-
-
Je kunt inderdaad een animated gif bestand opnemen als header, zie voorbeeld
http://optimalisatie.wordpress.com/ -
-
@zusterin: Maak eerst een animated gif in het formaat van je header en upload die waar je normaal een jpg bestand zou uploaden (je theme moet natuurlijk wel aangepaste hoofdafbeeldingen ondersteunen, die van jou doet dat niet)
-
@zusterin: Om zelf animated gifs te maken, zoek je op google naar “animated gifs” en je vindt diverse online tools die je daarbij kunnen helpen.
-
@ herbie
Ik weet dat ik nu een thema heb die dat niet ondersteund. Maar wat niet is kan altijd nog komen :-) Ik wissel regelmatig van layout om verschillende dingen uit te proberen.
- Het onderwerp ‘Header/kopfoto’ is gesloten voor nieuwe reacties.