Help
-
Ik heb een ongeveer een maand geleden een dame ingehuurd op Fiverr om mijn mijn oude webshop opnieuw in te richten op een nieuwe hosting. Dit is gebeurd via WordPress. Zij is vanaf het begin host en heeft mij toegang gegeven door middel van een wachtwoord en username (username
MARIJANA en password
marijanadelicroatia2013)ook heb ik deze link: https://www.delicroatia.nl/wp-admin/, maar hierbij had ik niet toegang tot het geheel alleen voor het bewerken van bepaalde dingen. Wij hebben afgesproken dat zij producten toevoegt op de website en voor de SEO te optimiseren en dat alles getagd zou worden etc. Wij spraken af dat zij de webshop helemaal klaar zou maken en bijvoorbeeld koppelen aan google etc. Dus alles wat erbij hoort. Echter heeft zij het werk niet afgemaakt en wat is gedaan heeft zij niet volgens afspraak gedaan en niet naar mijn wensen. Vandaag wilden wij de samenwerking hierdoor verbreken, ik heb aan haar via Fiverr gevraagd om een factuur en ik heb aan haar gevraagd een overzicht te versturen van wat zij allemaal heeft gedaan, zodat ik de volgende persoon makkelijker kan aangeven wat nog gedaan moet worden. Echter wilde zij de betaling niet via Fiverr ontvangen, maar heeft mij een paypal link verstuurd, dit om de kosten van Fiverr te ontduiken. Mijn webshop heb ik al 10 jaar en hierdoor heb ik veel schade opgelopen. De webshop staat nu ook niet meer online, deze heeft ze offline gehaald en ik kom nergens in. Ik wil om jullie hulp vragen om mij toegang te geven tot mijn website.Met vriendelijke groet,
Marijana Siljeg
0612723905WP.com: Unknown
Jetpack: Unknown
Correct account: UnknownDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Kan deze blog worden verwijderd. Ik wilde mijn vraag stellen aan jullie klantenservice en dacht dat hiermee gedaan te hebbne en nu heb ik allemaal gegevens in de blog staan die ik niet online wil hebben. Zouden jullie mij ook kunnen doorverwijzen waar ik met mijn vraag terecht kan.
- Het onderwerp ‘Help’ is gesloten voor nieuwe reacties.