Help me met inloggen
-
Ik heb account herstwl an ingevuld, maar ik wil er graag in via dit wmailadres (herstelemailadres): (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel). Dir kunt u ook controleren in webdesignzeus account. Daar ia het emailadres (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel). Maar u collega heeft mij toen verkeers geholpen met de ns records waardoor mn mail van info@webdesignzeus niet meer werkte voor ww reset.
WP.com: Yes
Jetpack: No
Correct account: NoDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
here in english:
Here is the corrected English translation of your text:
“I have restored my account and filled it in, but I would like to access it via this email address (recovery email address): (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel). You can also verify this in the Webdesignzeus account. The email address there is (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel). However, your colleague incorrectly assisted me with the DNS records, which caused my email from (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel) to stop working for password resets.”
- Het onderwerp ‘Help me met inloggen’ is gesloten voor nieuwe reacties.